I H8 2 SAY.. Men hej

Jag har ett nytt liv.
Ett (ofrivilligt) jobbfritt, (ofrivilligt) playstationfritt, godisfritt (haha, nej nu ljög jag lite. Ica gav mig ca 2,5kg i påskpresent och nu äter jag godis hela dagarna fast jag liksom bestämt mig för att vara lika duktig som mitt leub) liv. 

Sen sist jag bloggade har jag hunnit med fruktansvärt mycket saker!
Februari: Klippte mig!!
Mars: Blev faster!!!
April: JOBBADE!!!!

Och nu är det Maj och jag sitter mest och letar löjligt dyra lägenheter. Eller resor. Eller väskor. Undra hur det vore om Adam en dag kom och sa: Bebicake, jag har fixat lägenheten på 15:e våningen i silon, tjackat en helt ny audi i specialig glitterlack bara för dig och juste, vi ska till new york och du får välja vilket hotell och där på sängen ligger det ett paket med något användbart med remmar och mobilfack i skinn!!

Och jag skulle svara: Bebiboi, Jag råkade visst köpa en våning i Paris till dig men det gör ingenting, för vi kan ju faktiskt ha två ställen att bo på! Och kolla i garaget, där står det en sprillans ny Ferrari och juste jag har hyrt Bear Grylls åt dig, så vi ska ut och hajka och bo i kamelkadaver och äta maskar i höst!!



jag välkomnar mig själv tillbaka. Välkommen! Tack


Kommentarer
Postat av: Rosén

hej, jag är ditt fan.

2011-05-13 @ 10:31:33
URL: http://crypticlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shiit blir nästan chockad :o En update :D Me like BIG TIME! Och lika chockad över att du KLIPPT dig!



Tuff bild ;)

Pusskräm!

2011-05-16 @ 21:41:16
Postat av: PUSSKRÄM!

Blir nästan chockad! EN update :D och du har klippt dig :o Det sista jag trodde du skulle göra ;)



Fortsätt att uppdatera nu liten! :D



Tuff bild också;D



2011-05-16 @ 21:43:43
URL: http://duvet.com.blogg.nu/se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0