från ett skadat mongo till någon annan

Varför gråta över en krossad häl när man kan limma på ett hell0kittyplåster och åka på postutbildning med Beatch istället? WhaWha.

Saker som inte är okej:
Att gå upp klockan 05.30 för att åka på postutbildning i jävla nyköping som tar 16år att åka till och som man måste motorväga för att komma till postcenter och åka av i rätt fil och HITTA rätt fil och sedan lyssna/gråta/praktika en utbildning på 7,5h (sjukommafemtimmar) MED äcklig mat, för att sedan avrunda hela dagen med mer motorväg och mongon. Världens längsta mening blev det. Jag gillar långa meningar utan pauser, blir så sjukt mycket roligare då liksom :> Provade läsa högt, det gejvade andnöd. Och det ger ju ++


Min häl gror eget liv btw 
(var* är INTE okej heller) 

*Var eller pus är ett vit-gult eller gult sekret som bildas vid infektion. Var består till största delen av neutrofila granulocyter som fagocyterat främmande organismer. Såja, sånt var är det.

Kommentarer
Postat av: MongoBarn

Hahahah kom nyss upp från golvet, har legat och rullat runt och garvat så jag inte fått någon luft!



tur jag kan göra munmotmunmetoden på mig själv.

2010-09-28 @ 20:32:51
URL: http://www.mongo.se
Postat av: caleuba

haha, var is the shiet.

men nu kan du väl allt om posten iaf, fast har hört att du redan kunde allt lol.

maten den maten, potatismoset var OK eller hur?

over and outz <3

2010-09-28 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0