23:10 into war

Min vän LillErik vill flytta till danmark. Tror det är för mina danska skills han vill ha med mig. Kan ju inte vara så svårt att jobba på ica i danmark liksom? Vil du have en pose? Ønsker du noget mere? Hold kæft kælling, jeg har ret! Typ som sverige fast med mer feeling. jag skulle passa som danska. Svårt att låta som man har hela käften full med sperma liksom? Okej, overkill. Jag är ju trött. Men funkar inte ett danskt ica kan jag ju alltid blir hashhora i christiania. HIHIHI (hii) nu vil jeg spille MW2 pusskräm



Kommentarer
Postat av: Lill-erik

Du skal være med for din perfekte dansk. Og for at du vil støtte mig og betale regninger. Vi måste köpa en hund när vi kommit dit också:D:D:D



Du måste fan få nått bloggpris alltså!!!

2010-09-29 @ 23:49:00
URL: http://www.flyttamedlilleriktilldanmark.dk
Postat av: caleuba

spårning på hög nivå, men isf vill jag också med till Danmark :(

2010-09-30 @ 01:02:23
Postat av: nerow

alla ni som undrar om d där med munnen, varför tror ni tjejen har en bild på sig själv med munnen i fokus där för under inlägget. bevis I tell u

2010-09-30 @ 01:09:01
Postat av: goddess

Vad yrkar nerowx på?

2010-09-30 @ 01:21:43
URL: http://emubox.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt att du säger yrka, för det med munnen är väl dit yrke? annan ledtråd du oxå försöker säga är väl hashhora i christiania? Nu vet jag vad du jobbar som... o nerow heter jag, inte nerowx, vart kmr x:t ifrån? Jo du skrev d undermedvetet, för alla vet ju att X marks the spot. i d här fallen din mun, återigen en koppling till att man inte behöver undra mer om d där med munnen, bevisen lägger du fram helt själv. Plugga lite juridik istället för danska om du skulle bli haffad som hashhora, du skulle inte klara 1 dag i fängelset, rape hela dan lång. fast vad vet jag, mer kunder kanske...?

2010-09-30 @ 01:57:44
Postat av: Lill-erik

Jag kan Som Emus blivande hallick säga att det inte blir fängelse för hennes del. Du får 70% men då får du betala räkningar och hyra. Deal?

2010-09-30 @ 14:49:22
URL: http://www.flyttamedlilleriktilldanmark.dk
Postat av: caleuba

haha det blir ju bara värre och värre det här lol...

2010-09-30 @ 17:19:07
Postat av: Lill-erik

Caluba ifall hon nu tackar ja till min hallickverksamhet vill du bli med du också? Har fått förfrågningar om en manlig howra, sugen eller? Snabba cash jue 40% får du och du får bo under trappen i skrubben gratis! OuuuAhhhh!

2010-09-30 @ 21:41:57
URL: http://www.flyttamedlilleriktilldanmark.dk
Postat av: caleuba

hahaha, klart jag följer med men nu e de ju så att jag äger stora delar av Copenhagen, så behöver ju inte hora loss ^^

2010-10-01 @ 14:10:53
Postat av: Lill-erik

Fast nu är det ju så att EU och FN har beslutat att ge mig Europa i present för att jag e så jävla söt så du får nog börja hora igen är ja rädd för:)

2010-10-01 @ 14:15:27
URL: http://www.flyttamedlilleriktilldanmark.dk
Postat av: caleuba

Men va ofta dom börjar ge bort jag trodde man var tvungen att köpa som jag gjort... Tur att jag har fixat resten av världen då, Europa är ju världens hora liksom.

2010-10-01 @ 14:32:06
Postat av: Lill-erik

Fast dom har planer att ge mig resten också, sorry browr men jag kan inte påverka dom. Som hallick är det toppen för mig med hor Europa! :D

2010-10-01 @ 17:32:00
URL: http://www.flyttamedlilleriktilldanmark.dk
Postat av: caleuba

LoL

2010-10-01 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0