untouched

Mhmja. Tappade mobilen i trappan förut. Touchen fuckade ur heeeeelt, grät lite inombords. Den har ju en tendens till att vara mongo ibland. No big deal tänkte jag och startade om. Neeehene. Stora fläckar över displayen och den gick inte att låsa upp. Kul att ha touch när mobilen vill vara otouchad. Blev jättehyperventarg och låtsasgrät lite inför pappa (som bara jag kan). Han ringde försäkringsbolaget på två sekunder, men det var stängt. Så jag mosade mobilen mot väggen, i bordet och på tangentbordet. Ingen respons (mer än att tangenterna lät roligt) så jag släppte den från två meters höjd rakt ner i golvet

Och touchfan funkar igen
vafan är problemet?


Kommentarer
Postat av: caleuba

Så det kan bli, ibland löser våld saker och ting ;)

2010-10-26 @ 20:11:14
Postat av: Codmaster

Släng den i golvet igen då så du får din Ajfåne! (trots den inte är bra) Btw så suger fan touche, bara skit med dom hela tiden. Knappar is the shiit!



Over and out

/Codmaster

2010-10-27 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0