He-he-hej

Whä. Värdet med swe är ungefär 0.1. Trevligheten är min säng. Och mates. Otrevligheterna tar för lång tid att skriva, men vädret ligger ju inte på plus direkt. Iallafall inte när man är ute och går och inser att mössa slasha vantar kanske inte är så töntigt om man tänker efter. Fast är man 20år gammal så kanske man inte ska ha möss/vants/termobyxproblem eller? Kände mig dock jävligt sommarsöt i mina träningskläder. Och såg förmodligen ut som ett mongo i andras ögon.. men vad gör det? I min mp3värld är jag alltid den balla huvudpersonen (även om jag frös ihjäl.) På något sätt så ville jag nog göra nerowboi stolt.

Mår konstigt. Mår väldigt obestämt konstigt, kanske för att jag måste sova själv ikväll. För att någon inte nyser mig på armen så att jag drabbas av absolut äckelkänsla (eller för att jag kanske håller på att bli sjuk perhaps)

Kommentarer
Postat av: Codmaster

Du glömde ju det absolut viktigaste! Reflexer! Ett måste denna mörka tid på året.



Knapra C-vitamin och käka apelsiner och stek i solen så fort den är framme så kommer du att slippa bli sjuuuk! (hellokitty sockor är bra när man spelar och fryser om fötterna). Eller så tar vi en sistaminuten resa till kreta?



Over and out Codmaster

2010-10-21 @ 20:55:56
URL: http://codmaster.blogg.se/
Postat av: caleuba

haha, vädret e ju som sagt cp imo.. om man nu får säga så lol men men sucks att sova själv, blir nog nysa sig själv på armarna och slå sig i huvudet så man somnar ^^

2010-10-21 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0