Gamex

Jag gillar helg efter tre dagars work. Big deal med tre dagar, men tre dagar är bättre än noll. Helg med mitt mysmongo i sthlm letandes efter marc jacobs, för att sedan slira lite på Gamex. Behöver nog inte gå på fler spelmässor tro, för mycket xbox och wii och jag är lite (litelite) för begränsad med mitt fpsbegär. Eller så är jag folkskygg, vet inte riktigt :>

Provade iallafall Frag FX till ps3, och det var inte okej. Inte ens lite okej att köa till. Ville testa Killzone 3, men min bebi var för otålig och jag blev rädd för killen längre fram i kön som hade en sjukt lång tumnagel och såg allmänt otrevlig ut och hypokondrisk som jag är ville jag inte ta i samma kontroll som honom utan att sprita av den först (ooooch mina servetter låg i väskan. I bilen. På parkeringen två mil bort). Så egentligen älskade jag säkert mässan, men är för hypokondrisk slasha klaustrofobisk för att ta för mig. Vågar liksom inte armbåga en liten rar tolvåring i huvudet or so. Eller någon som ser ut som Zelda. (LOL).

:>>


Kommentarer
Postat av: Codmaster

Nästa mässa följer jag med och sår tar jag med min Riot Shield. Flyttar dom sig inte så använder jag mina MMA skills på dom!



Zelda<3



Over And Out

2010-11-08 @ 17:07:09
Postat av: caleuba

Lulz, han var utklädd till Link som är huvudkaraktären i zelda ^^



lite otåligt och massivt äcklad av tumnagelsmonstret kan man bli på en spelmässa, höhöhö..

2010-11-08 @ 20:34:26
Postat av: goddess

Håll dig till MMA så fragar jag loss och adam kan ta med nagelsax och klippa folks äckliga naglar. Done deal babies!

2010-11-08 @ 23:50:33
URL: http://emubox.blogg.se/
Postat av: Esteban

Jag skulle klätt ut mig till Navi (hans fé) Så mycket coolare ju!



Vill klippa av äcklets nagel, såna som han som gör att folk ser ner på spelande personer!



Una Serveca Por favor

2010-11-08 @ 23:58:14
Postat av: Codmaster

Deal babe! Ska träna på att spöa folksamlingar på stan någon dag! Joina?

2010-11-09 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0