Nov. 18, 2010

Dear Friends:

Besvikelse över playstations fittiga sub accounts. Si amigo. När jag väl är ledig på DAGEN och känner för att spela, jahanehej. Då måste master account godkänna mitt spelade. Jävligt lätt. när. det. är. på. ett. annat. ps3. Blir galen i själen. Orkar inte skapa ett nytt och levla om. Sluta whina(!) nu tänks det
Done.

Konsertade lite i sthlm tisdag(ooowh, sthlmstjejen där 24/7 wäwä, känns som jag är där alla dagar). Bullet for my valentine. LOL får ni tänka, för jag tänker samma sak. Jag gick dit för one reason, and one reason only. Funeral for a Friend förbandade lite. Jag hatar att bli besviken, men ffaf är bättre på skiva. ganska mycket bättre på skiva.. Dock intalar jag mig att publiken 1) var för fula 2) för omogna 3) för inställda för BFMV för att fatta och uppskatta förbandet. Jag skyller ALLT på publiken. Och på ljudet.

För jag älskar ju funeral for a friend

Kommentarer
Postat av: Codmaster

Äntligen fattar jag! hahaha! (internt skämt i min sockervaddsluddiga hjärna, Nicka bara och se förstående ut)



Samma sak hände mig på Håkan (många år sen) Publiken började komma och alla såg ut som fjortisar och Emoare. Intalade mig att dom bara skulle gå in i spökhuset på grönan för att sitta i ett mörkt hörn och skära sig och gråta en skvätt. Men IKKE dom stod likförbannat framför scenen när den goa göteborgaren hoppade in som en 10 årig flicka som nyss tagit ut tandställningen och får äta tuggummi igen.

Tur att vi hade spärrat av en feeeet cirkel i mitten med våra snygga regnponchos!Var mycket tydlig om vad som hände om någon klev på våra saker! Vafan skriver jag inte det här i min blogg för? Skit

2010-11-20 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0