Call of Duty: Black Ops

Tisdagen började med extemt snökaos, samt min pappa-blev-magsjuk-inatt-kaos som ledde till jag-hypade-sönder-hela-natten-kaos så längtade jag lite efter nya COD.

Ragemode
Seriös ångest över ett spel ÄR inte roligt. Menyerna kändes fuckade, samt alla killstreaks slasha vapen slasha mapsen. MEN jag har lärt mig leva med omställningen (JA, det är lika dramatiskt som det låter). Det jag inte kan leva med är lagget. Resten kan jag lära mig leva med, men lagget. tar. mitt. liv. Treyarch gjorde iallafall ett bättre jobb med black ops än med world at war.

LIKIE


Kommentarer
Postat av: Codmaster

Tänk på att vi äger lite smått trots lagget. Fatta utan det då! Kommer fan få värsta mycket killzzz all the time!

2010-11-14 @ 23:51:42
Postat av: caleuba

never again

2010-11-18 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0