00:04 Tisdag.

Konstaterat

Tidsoptimist kan vara mitt andra namn när det gäller att komma i tid till sjukligt tråkiga möten. På typ arbetsförmedligen för att diskutera en framtid som inte finns. Inte så jävla roligt att köra med sommardäck när det är cirka hundra lager is på vägen. Eller jo, det är kul tills man drar snyggaste omkörningen och sen känner att däcken släpper lite. OH PANICZ.. Men jag kan inte ligga bakom folk som tycker att 65 är lagom på en 90 väg (och en 90 väg är ju typ en 110 väg. Enligt bebi, inte jag. JAG är laglig minsann. ((Oftast)).

Loggade in på ps3an förut och möttes av mängden Black Ops mongon. Jag har inga förväntingar, då blir jag bara besviken. Som ett litet julebarn på juleafton. Är spelet bra så blir jag happi, är det inte bra så nehene (vavarejagsa Infinity ward > treyarch ). Fast ett litet sting av avundsjuka kände jag. Men mitt kommer imorgon på posten (och eftersom jag är ledig kommer jag sitta på brevlådan och hunta mailmannen.) OCH om det är dåligt kan jag tillåta mig att köpa Fallout eller MOH.


Kommentarer
Postat av: Codmaster

Tycker du ska åka till e-tuna så ska jag slänga på ett par feta vinterdäck till dig for free ;) Och du som e smått intresserad av poliser hade dött idag för dom gjorde tillslag mot HA och det ligger bredvid däckfirman där jag jobbar!Tänk dig insatsstyrkan ::) Uuuhahhhh!!

2010-11-09 @ 17:28:23
Postat av: caleuba

Inte kuligt alltså, vilken besvikelse, vilken besvikelse..

btw så är det Caddys fel att det är 110 på 90vägar, dom gör så allt går långsamt ^^

2010-11-09 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0