Bet you never tried it, and I guarantee you'll like it. And I know you can't resist, so don't fight it

Jahaja. Fint slut. Jag grät aldrig, jag vägrade. Fanns inget att gråta över. Jag har gjort noll fel, jag är clean 
 
Det jag vill gråta över är att Giaco åkt igen. Min mw-soulmate-man. Fyra månader är galet långt tid. Vem ska nu översätta allt roligt från engelska? Och vem ska nu hata mitt I'm walking on sunshine? Och vem ska nu lugna mig när trappmannen står utanför min dörr? Och vem ska nu bjuda in andra särkillar som tror att man hoppar med x? Skulle kunna fortsätta till forevah evah. Men det tar bara onödigt lång tid. Imorgon ska jag fika, kan bli fint. PUSS


Kommentarer
Postat av: Giaco

wtf?

"Och vem ska nu lugna mig när trappmannen står utanför min dörr?"

vad har du rökt? =D inte har väl JAG lugnat dig? jag brukar ju sträva efter motsatsen.. va fan =P



PUSSS

2010-01-28 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0