re:loading

Somnade ifrån en budgivning på tradera. Är in need av ny handkontroll till ps3an, började nästan gråta när jag såg att budgivningen var över och hade slutat på 320 spänn med fri frakt. För en helt ny dualshock!!(!) MWAH.

Jobbade 11-20.30 igår. Lite folk. Seg dag. Securitasnubben var jävligt sen och jävligt tappad. Min bil var borta i snön. Jag skulle ha festat med alla babies MEN jag var för trött/förbannad/hungrig. Kollade på sunes jul istället. och beck. och OS. och sen somnade jag bara för att jag är ett så trevlig sällskap. Haha!


Kommentarer
Postat av: Caleuba

-First! (hahaa)



kan ju inte somna och missa ett sånt kap, got damn!

2010-02-22 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0