00:22






Senaste helgerna har varit game[on] alltså

1. 2; Storbildslir med sandi på fredriks projektor var A W E S O M E. Helt utan ljud, på trådlöst nät och med en flaska vin i kroppen var det en kärlekskänsla. Gränslös kärlek etc etc etc. 3; LAN med leubis 4; I do <3 xp.

Nu sitter jag mest med söndagsångest. Riktigt bitande jävla cpångest över vad jag vill göra med mitt liv och vilka jag vill ha kvar i det. Varför jag ständigt lider av utanförskap och varför jag aldrig kan vara nöjd med mig själv. Fan inte okej.


Kommentarer
Postat av: E

2010-12-21 @ 00:34:52
Postat av: Lill-Erik

Alltså den andra bilden! Trodde först du hade tagit foto på ett pa problem:O M

2010-12-23 @ 00:04:59
URL: http://duvet.se
Postat av: Lill-Erik

Okej det där var inte färdigskrivet. Pa=paranormal activity. Trodde du tog kort för att du såg en människa i projektorbilden lol(sen läste jag) iiiih

2010-12-23 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0