K-k-k-kreta

Skar mig på en kniv idag igen. Jag är tydligen i omedvetet behov av att skada mig
Och min källare tar mitt liv. Så jävla hårt med alla spindlar, symaskiner och mörker

Imorgon måste jag packa på riktigt och inte bara låtsaspacka. Fan. jag klarar inte packning, det tar liksom flera timmar. Så måste man gråta lite när det blir övervikt, för det blir alltid övervikt. Och då får man inte ta med sig dom där sjukt fina heelsen som man tänkt sig. Alltså måste jag gå runt på kreta som ett drägg, utan överdriv. Eftersom jag alltid använder det hemma. RIGHT! Det blir jag och mina converse.

Och min överklass bikini som jag inte vill ha
Ses på kreta då babies.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0