louder / louder

Flickmys med jossan och jackass
Bra. Bra bra bra 

Jag var i stockholm igår. Jag gillar inte den staden. Dryga människor, dryga bögar, dryga affärer, drygt kallt, drygt tåg. Drygt jag-köpte-inte-ett-jävla-skit. Men nu vill jag ha mockajackan från monki mer än vad jag vill ha mitt liv. Bra att jag kom på det nu. Men jag älskar sällskapet, det var mys. Men fan vad jag är nere ikväll, helt fucking ofattbart. Men det blir lätt så när man lyssnar på snow patrol - run, när det är mörkt och jag fryser som en jude. Måste sluta sätta mig i dessa situationer. Alltså sätta på typ aqua, en stickad tröja, tända all belysning och kriga mig upp till level 55.

Bokat mw2 också, kände att jag var värd ett förhandsbok
Men jag vill ha MAG.
00.00


Kommentarer
Postat av: Hanna Kusselini

Å sällskapet älskar dig! <3 Massa mys att du hängde med in på lunch, filmkväll nästa tycker jag! Puss

2009-10-02 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0