hjärnan blir mjuk, bomull i mitt huvud

Kollade runt lite på olika forum. Slag på käften och jag tappade andningen för någon sekund eller två. Bland alla miljoner trådar ser jag en om Global Operations. Min första extremeaddiction! Sträckspelade det under de månaderna jag lånade det av daniel. Nyfunnen kärlek. Så jävla simpelt spel, men ack så underbart

Så. Mamma, pappa. Emelie, andreas. Vem som än behagar köpa en billig julklapp, där har ni ett bra alternativ. Ett litet problem bara.. Går typ inte att få tag i. Antingen får ni ligga i lite, eller så går ni ner till sandra och mordhotar hennes lillebror [för jag antar att han inte ger bort det helt frivilligt]
Men det är värt att kämpa lite, tänk att få se lillasyster/dotter vara lycklig på julen!

Alt 1: Global Operations
Alt 2: Killzone till ps2
Alt 3: Ett nytt GH kanske, eftersom metallica får mig att gråta
Alt 4: Ett litet bidrag till MAG

Sen behöver jag aldrig mer köpa spel
Vilket är bra, eftersom jag behöver KLÄDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0