And sometimes, I use .50 Caliber

Min nyckelknippa är lättare, men jag är tyngre
[Och hur går det ihop?]

Fick massage igår. Fy-fucking-fan vad ont det gjorde hahaha.
Jag har verkligen ingenting att skriva, för allt är (alltså x100)
M E N I N G S L Ö S T

Meningslöst as in:
jag orkar inte söka jobb, är för bekväm
jag vill inte ha körtkort längre, men MÅSTE
jag vill åka till england (loverland), men det kostar multum
har inga kläder att ha på sofies utflyttningsfest
har inga kläder att ha på emils inflyttningsfest
Och det är höst. BRA!
The end.


Kommentarer
Postat av: Rosén

hösten är vacker

2009-10-15 @ 09:39:51
URL: http://mebabe.devote.se
Postat av: japanman

du glömde"

Meningslöst as in:

inget spelande me mito på ett år



osv ;P

2009-10-18 @ 06:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0