NUKE 'EM

Nu är sandra krogstor. Hon hade fin fest som jag entrade halv tio. Trött som ett luder efter jobb. Och vin på det. Sen stan och krogen. Alla världens tattare var ute. Men jag hoppas att sandragos hade roligt eftersom det var hennes bday.

Drack inte mycket, somnade ganska okej. Vaknade i lördags och det var liksom mörkt i rummet och heldött i huset. Natt fortfarande alltså tyckte jag och kollade mobilen. 13.43 WHAAAAAAAATZ. Alltså frukost vid två. Sen dog jag av trötthet hela dagen. Jag kan inte festa slasha jobba samma dag. Un-fuckin-able

Och idag har jag grejat med ved, bakat med mamma, skrikit över spindlar och varit TVÅ jävla kills ifrån tactical nuke. Ungefär sådär hopplös känner man sig då. Bottenlös sorg och jag ska lira tills jag sätter det. NUKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0