Inte så jävla hihi:ig

OM jag startar om mobilen får jag alla missade mess och samtalsloggar. Detta är ju bara för fint, men tanke på att min mobil är som en jävla dator att starta. Typ som en windows, fast utan alla roliga funktioner (istället har jag en visitkortscanner.. som funkar hur-fan-då?). Anywaywayz så sökte jag tröst hos en av försäljarna från TELE2 i ktown. Han sa att min mobil var väldigt fin och att han skulle fixa att den funkade åt mig. Haha, sweet. Dock slutade konversationen med att han skulle skicka hem abonnemang och grejer.. Då fick jag liksom säga stopp-jag-är-bara-17-år och smyga bort. Allt jag ville ha var liksom litelitelite sympati från en snäll mobilgrabb som INTE var turk. 

Sen speedade jag (obviously) körlektionen och åkte buss hem. Är rädd varje gång jag åker buss, måste liksom sitta och hitta på falska personnummer. För jag vägrar betala för vuxen. Och jag är så jävla rädd för kontrollanter slasha busskärringen. Sen blev det snöstorm och min fina mostersman-kusinpappa-aka lasse fick köra mig till ica.

Det här med att jobba på ica och gilla spel matchar inte. Har blivit ett kvittocp. Vill spara alla roliga kvitton då summan blir 1337, 666 eller typ 360 (Händer att jag liksom säger 360 as in xbox 360 när folk ska betala). Men hur skulle det se ut om jag kvittokopiade bara för det är kul.. (Och vars skulle jag sätta alla kvitton? Rama in hemma och ha på rummet kanske?)


Kommentarer
Postat av: Rosén

alltså vi får ta tag i dina allvarliga problem känner jag ! var går gränsen till sjukligt beteende liksom.



"Ett passionerat och intensivt tv-spels användande är i dag en förutsättning för många kreativa förmågors framväxt bland unga. Självklart finns det också de vars tv-spelsanvändande kan ta sig problematiska former, till exempel genom en föga konstruktiv fixering vid ett enda spel. Men då finns det djupare sociala problem att ta tag i, det duger inte att skylla på att tv-spel är en drog."



Löv U <3

2009-11-05 @ 13:42:40
URL: http://mebabe.devote.se
Postat av: Jessica Waher

Haha, "Varebraså, jahadåblirdet tresextio kundjävel"

2009-11-16 @ 22:40:45
Postat av: matilda

Det där med kundjävel får man bara tänka va? Haha

2009-11-17 @ 20:19:22
URL: http://emubox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0