Bleed / FUCK \ Fight

Idag hälsar jag en 46" (kan det vara så tro) speltv välkommen till mitt vardagsrum. Alltså kan jag ta tillbaka MIN !!(!) tv (som nu i efterhand ser ut som en datorskärm om man jämför med det andra monstret). Fast nu vill jag inte alls spela på min platta tv, utan fortsätta spela på tjocktv utan fördröjning. Fint, fina minnen

Imorgon fyller Sandra 18 år. Jag blir så stolt, på ett mysko Åh-min-yngsta-vän-växer-upp-och-blir-krogen-stor. Så efter jobbet imorgon (jävligt värt med stängning) så blir det partymode och krog. Jag vet inte hur man festar längre, så det lär ju gå utför. tackade nej till jobb lördag med risk för bakfylla slasha filmkväll med Jossan och pontus. Kan bli bra-a-a, speciellt om pontus tar med sig sina nyckelbensmedicin

Jag älskar världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0