bitch says: OBSERVERA

09.11.09

[Imorgon kommer modern warfare 2 och jag är nervös i hela min själ att postavin ska ha trillat bort på posten. Får jag ingen avi imorgon tar jag bussen in till stan och köper ett spel. Efter det ska jag ringa och mordhota webbhallen och sedan isolera mig tills läggdags. Jag får ångest över att jobba hela onsdagen. Oh-my-fuckin-god vad jag har blivit skadad. Men ge fan i att höra av er. Imorgon finns jag inte]

Det där publicerades dock aldrig eftersom blogg.se är tapp.

Jag fick mitt spel och jag spelade. Och spelade. Och spelade. Och det är så jävla svårt att jag 1. Har skrikit mig hes 2. Gråtit 3. Slängt kontrollen i golvet. Ibland blir jag lite rädd för mig själv, speciellt eftersom jag blivit helt emotionally fucked up i huvudet sen jag började spela. Jävligt bra att MW2 släpptes ungefär samtidigt som årets PMS anlände.

Det roliga är att man sitter ett par timmar, jobbar upp sig till en bra placering. Sen går man ifrån en timme eller så (för att LEVA ett riktigt LIV), och när man kommer tillbaka har man tappat 10 000 placeringar. Och nu har jag inte spelat på en jävla massa timmar.. Så har nog tappat ca 200 000 placeringar. Det är så lyckligt att spela. Verkligen.

Ikväll ska jag klanmatcha med Delta Force. Kommer antagligen gråta ihjäl
Hjälp mig söka hjälp. För det här håller ju inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0