S_W_E_E_T

Ta mig samman kanske! Sov ungefär 1% av natten och dog av trötthet imorse.. Var så seg att jag nästan ringde och avbokade körlektionen :3 Men jag genomförde den med ett proigt resultat. Goodie! Hade sen en ovärd lektion och fick ta 11.43bussen hem. Sweet! På bussen träffade jag krigarAlex som bröt foten i helgen, medans han var på inför-lumpen-something-meeting. Han bröt den när han sprang och FORTSATTE springa, han är helt galen =D

Sen så har jag hunnit med att giva forskningen lite blod. Och mitt blod var som blod ska. Helt frisk, vilket gör mig lite förvirrad - eftersom jag känner mig ofrisk. Tydligen hade det varit flera studenter där innan mig och klagat över trötthet. Wööö. Så jag unnade mig lite sömn på soffan efter allt blodgivande = lajki

Måste fixa grejer tills imorgon. Blir partymode @ Xzi's place
Later :*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0