1 fkn månad kvar ...

.. tills jag tar studenten och blir arbetslös <3 Lite woahwoah över det.

Idag har vi glassat i xzi's bil. Dagens mysigaste typ! Hon körde in i en häck, det är därför vi älskar henne. Skrivit matteprov och dött av rädsla för spindlar också. Finns överallt på särskolan = inte coolt. Åt nyss middag med pappa (och eftersom mamma jobbade, så avancerade vi lite idag. Istället för mackor blev det sallad med massa nami i.. Dock tror jag inte han blev mätt då han två sekunder senare vill splitta en kexchoklad :3  LY <3). Och mamiz fyllde 50 igår. Pheeet ålder!

Och nu är delar av klassen på fest. Men eftersom det här är dödensvecka, så lämnar jag festandet för att försökta fixa in naturkunskapen. För vi kan ju faktiskt nå VG. LÅÅÅÅÅL



Kommentarer
Postat av: Rosén

Länka min nya blogg då:) <3

2009-05-17 @ 17:21:13
URL: http://mebabe.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0