Du är min hjälte

Skåda. Jag är åter tillbaka för att delge mitt underbara liv. Fast det är inte så underbart. Inte den senaste veckan iallafall. Varit grymt känslig över allt och sovit sjukt dåligt. Drömde massa sjukt inatt om en kille (som ska dö irl) som skallade min mamma till döden och JAG fick skulden. Vaknade förbannad och gråtig. Well.. illa. Tröstade mig genom att springa på bokrea efter praktiken (som jag älskar). Hittade en bok och gav 15 spänn. Wohoho. Gilla!

Nu väntar jag på att ironboi ska duscha så vi kan gå över till hans mamma och äta. Blöööö. Sen ska jag pussa på mamma och uppskatta henne.. Imorgon ska jag uppskatta min underskattade farmor. Nästa helg ska jag gosa med josse och tilde. Och sandra och jossan. Men just tilde och josse är värda att nämnas eftersom jag ser dem max EN gång i veckan nu förtiden. I trettio minuter. Hinner knappt yttra sig under de minuterna eftersom man ska hinna äta också. Gud är inte mig nådig. HEJ'

Kommentarer
Postat av: JOSSE

jag är med dig maggi!

2009-03-25 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0