men läs mig

Hur kul är det att vakna och inse att det är 2 fkn jävla meter snö utanför fönstret? OCH det var is hela vägen till busstationen. Detta är så ledsamt.. Försov mig också och när jag skulle fixa håret hade det mirakulöst växt typ.. en decimeter på längden över natten, för min utväxt har aldrig varit tydligare. Fick ändå till en ganska sweet uppsättning förutom att vissa hårstrån vägrade ligga rätt..  så i ren panic! klippte jag mig lite

klockan 09.05, förbannad, stressad, trött
lite osmart drag. Inte för att det syns mycket, men själva principen.. What liksom? Det var inte genomtänkt. Annars har dagen varit okej. Jonas köpte wienerbröd till mig och monika och det satt fint. Fatkidet i mig jublade

Nu ska jag försöka fixa sladd så gejmern i mig kan jubla lika hårt
Gd fkn day & later :*

Kommentarer
Postat av: tobias

du är så vacker

2009-03-28 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0