playgroundsquad

Woah. Bitch is back! Bitch is sjuk också.. i febersjuka :3

En vecka.. saknat? No doubt att ni har. Är hemma med sjukdom från praktiken.. Ska plugga men gör allt annat istället. Fk. På fredag ska jag och bihang träffa sofie. Vi gillar! Shoppade till mig febern i söndags. Gudarna lär ha älskat mig (fast mina jeans var helt slutsålda.. kuk) då jag fann en klänning. WOHOHO. Skulle köpt en ny handkontroll också, men hittade aldrig game..? Haha, jävlar vad pmsigt det blev då. Stackars pappa. Hela helgen har jag typ dött för minsta motgång. Fredagen var värst. Har nog aldrig varit så arg. Sådär farligt arg.. typ gå-ut-mitt-i-gatan-för-bilarna-inte-stannar-arg. Lite överkörning på det hade suttit bra

Nuuu ska jag kolla utbildningar
Pussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0