ffaf vs. maiden

Jag gillar att mamma tränar till funeral for a friend. Big fkn fan att jag tvingat in henne på rätt spår från boyzone och EMD. Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag missade deras konsert i swe. Jävla körtelfeber att förstöra.. Ett av världens bästa band (Ja, ffaf och inte EMD). Annars har jag lyssnat på maktmaiden och gråtit över att det snart är ett år sen. Helvete.. Nu har jag iallafall ett konto på gamebattles. En av mina bitchboys från london gjorde ett åt mig (för att jag inte orkade. he he he). Han fyllde i alla uppgifter NÄSTAN rätt. Hahahaha. Lite roligt när jag loggade in och såg att jag tydligen var lesbisk och scientolog. Sweet! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0