I Lol'd

När jag inte sitter och försöker vara trevlig mot diverse kärringar och schizofrena så badar jag i sandraälsklings pool, bränner upp hennes ben och födelsedagsmyser i k-town. Sandra tog med mig på en romantic busstur, sen lunch på chouse, samt shopping och bio. DET uppskattade jag galet mycket. Inne på bion var det krig mellan en kille och hans fot. Ungefär 20 liter blod överallt, och jag dog av äckelhet. Bra film. Bäst sällskap.

Idag har jag lekt på ica. Freakshow typ. Sommargäster är galna. Nya vensafen är äckligt seg. OCH fint väder. Men nu är jag ledig tills tisdag och imorgon ska jag mysa i stan och på lördag blire 25års fest och på söndag GOS med mina girls.

BOOOOYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0