partygirl

Okej. Okejokejokej. Var borta nästan hela förra veckan från skolan i sjukdom. Kom tillbaka idag och ja, jag är fortfarande grinig as fuck. Men vi har löst problemet. YEY. Så om en månad eller två så kanske jag är normal igen och inte pmsar för allt som går fel (eller allt som möjligen skulle kunna gå fel.) Trött är jag också.. lite träning på det här kanske? Vattengymnastik låter faktiskt förjävla lockande. Ska nog testa det när jag är frisk.. Menar, kan ju inte vara allt för jobbigt (eftersom jag ska vara med i +60 gruppen)?

Måste verkligen greja en tid för att kolla vilka ämnen och vart jag ska läsa upp skiten också.. så att jag kommer in på utbildningen. Skulle jag ha eventuella synfel så skjuter jag någon. Nu har jag hittat det jag vill göra, för det passar så äckligt bra. Så funkar det inte blir det heartache och psykbryt.

Och jag måste plugga. Alla ämnen
Hörs om en vecka eller något
GLHF

Kommentarer
Postat av: slash

you bad girl(!!) som inte är hemma när jag ska samtala. längtar sönder efter oss dagarna i ända! hoppas du är friskare nu och att du fortfarande älskar mig lika massa som jag älskar dig!

2009-01-19 @ 21:29:11
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0