workern

Min fredag: Skola, beröm av sallah (supergirl), hemgång, utgång
Min lördag: Vakna, gråtigt ont i huvudet, jobba, sofie och carl, hem

Jobb. Längesen sist. Allt var som vanligt, men cigg- och snusgrejerna hade laggat ner. Uncool, fick hämta allt sånt bakom posten. Och jag är sämst på cigaretter. Känns som att jag bryr mig typ 0,0 om rounded taste och extra långa? Snus är enklare in that case, lös eller portion. woho och yeay. Blev raggad på också.. på ICA. På mitt jobb. Jag skämdes när killen frågade om jag varit på starlight dagen innan. Klart som fan jag hade. Lyckligt tyckte han och började fråga om mina utgångsvanor inför hela kön. Innan han gick sträckte han fram handen för att hälsa. För att ta i handen och hälsa. Hälsa - handen. hahahahahahaaaaaaaaaaaaa =( Gick hem till sofieälskling efter jag slutat och åt av hennes frukost, pratade och insåg hur mycket jag saknat henne. Sen fick carl äran att skjutsa hem mig. Alex erbjöd sig också. Snälla killar det där.

Nu ska jag tagga inför mer jobb imorgon. Sju timmar med två 15mins raster
sweet suicide


Kommentarer
Postat av: ringaoväckahaha

hahahaha "stackars" dig som blir uppraggad på jobbet, bu-fucking-hu

2009-02-01 @ 03:02:46
URL: http://giacomito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0