bored as fuck?

Tre Saker som skrämmer mig
Att jag ibland kan bli lite för beroende av spel/människor
Sjukhus. Speciellt eskilstunas
Framtiden skrämmer mig en aning också

Tre personer som får mig att skratta
Min bror när han gör bort sig (händer typ en gång i veckan yey)
Pikay med sin sjuka humor
Och så skrattar jag åt allt/alla när jag är trött

Tre saker som jag älskar
Konserter - Finns inget som slår en riktig jävla konsert
Pussa/krama/sexa
Spela - Adrenalinkickar fixar jag av spelande och inte sportande he he he

Tre saker jag hatar

Tabletter - 18 år och kan fortfarande inte ta tabletter. Sjukt
Nässpray - Kan inte förmå mig att ta nässpray, vidrigt
Ungdomsmottagningens sjuka frågor (som jag älskar lite)

Tre saker som finns på mitt skrivbord (har inget skrivbord, så spelbordet då)
Kontroller - till ps3, ps2 och tv
Hårspännen - Fast det har jag ÖVERALLT
Spelfodral - army of two.. varför har jag det framme?

Tre saker jag gör just nu
Sitter i skolan och kenan cpar på mitt tangentbord
Funderar på barncancer
Skriver den här listan hiho

Tre saker jag vill göra innan jag dör
Flytta till england :*
Se Maiden live igen... och igen.. och igen
Komma in på flygutbildningen och fixa den

Tre saker jag kan göra
Moonwalk
Ställa in servrar manuellt på ps3an lol
Dricka sprit utan att bli dålig (pik till jossan HEHEHE)

Tre Saker jag inte kan göra
Låta bli att kladda maskara på rena handdukar
Motivera mig själv till att plugga/städa/träna
Ringa folk när jag lovat

Tre saker jag skulle vilja lära mig
Sen jag varit liten så har teckenspråk varit grejen
Kunna allt om datorer och alla jävla fel som uppstår
Redovisa inför klassen/personer på ett snyggt sätt

Tre favoriträtter
Tacos är gudomligt
Rökt sik med en stor sallad med fetaost och avokado
Grillat hehehe

Tre personer jag utmanar

Jossän, mito och prillig

Och gör den här listan. Rolig, eftersom man verligen var tvungen att fundera lite
Nu ska jag gråta över att jag slutar 15.45 idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tre saker som jag älskar"



eeeh, jag ser ingen Mito där?

lulz

2009-01-22 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0