hej2009wzup?

Matilda + fyra killar + GH + alkohol = Nyår
Och jag måste säga att jag gillade det. Skönt att umgås med lite nya människor (MEN jag saknade sofie). Blev massa guitar hero WT. Dog en aning när little big planet plockades fram. Fyra nittonåriga killar som sitter i soffan och skriker av skratt.. av LBP? Haha, det va en rolig syn. Blev även lite multiplayer på cod som jag vann =) även om simon var nära så VANN jag.. och björkis kom sist. Blev ett mysigt tolvslag och jag sov innan två. Innan två. Och jag gillade det som fan. Mår prima ballerina idag (även om jag gråter över ps3nätet). Nu ska jag tjocka brie och spela sims

2009
Studenten
KÖRKORT (på pappas begäran)
Utomlands x2
Ny utbildning
Och en ev konsert med min bror

Låter förjävla fint

Kommentarer
Postat av: Giaco

haha, sa ju att LBP e awesome =D

2009-01-02 @ 00:23:18
Postat av: Anonym

hehe, Surething!

2009-01-02 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0