Ge mig fler varningar

Jag blir ledsen på skolan. Helt allvarligt. Speciellt  hormatte b som ingen människa i världen har användning för. Sandra och jag var hos rektorn idag IGEN (samma tid, varje onsdag - han må älska oss). Han måste ta tag i det här nu. Or else I'll kill honom. Eller henne. Skitsamma vem, men någon bör dö.

Annars så har skoldagen varit sådär. Skrattat så jag nästan kräkts. Inte normalt. HE HE HE. Borde skriva naturkunskap nu, men kan inte koncentrera mig på den skiten. Roligare att greja med annat (typ måla naglarna/fläta håret/lyssna på rollergirl).
Men. jag. ska. ta. tag. i. det.

Sen fixa ny design och spela med mina nya vänner - NORRMÄNNEN
wöwöwöwö
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0