emubox + makt osv

Jag är makt! Alla jag utmanade gjorde listan, blir så stolt att jag snart trillar. Har pluggat matte nu på kvällen OCH fattat. Herregod! Fick tillbaka ett matteprov (som vi gjorde för tre månader sen eller..?) med ett fint ig. Alltså ig. IG. Jag har aldrig fått ig förut. Ever. Men jag var inte ensam om det hehehe, typ 99% av gruppen kuggade. Anyway så kan jag skryta lite kanske, lite badgirlaktigt med ett ig.. eller inte.

Den här dagen har varit off överhuvudtaget. Jag orkar inte skoldagar som börjar 08.25 och slutar 15.45.. Jävligt segt. Kom hem och skulle kika lite mer på nya uppdateringen till ps3an. Tror ni inte då att handkontrollen går sönder? Alltså, laddade den säkert i en timme men den dog konstant. Tur att min pappa faktiskt var snäll ikväll och tittade lite på den, skakade lite och fixade och sen funkade den *LYCKLIG

Sen var han sötast i världen och köpte min favortisjuice, chips och passionsfrukt
phett med fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0