pussochsånt

Tandläkaren gick bra. sen gick jag till mammas jobb och det bara pulserade magsjuka där. Jag klarar inte barn! En försökte konversera med mig, men jag blir verkligen helt stel och äcklad av dem. Synd kan man tycka, men jag lider inte av att ogilla barn. Gillar bara små babies och kusinbarn. Mammas arbetskamrat hade roligt åt mig, hon skrattade när jag sa att jag sommarjobbat på dagis.. Vem skulle vilja lämna sina barn till mig? He he he

Ikväll ska jag tjejfesta med flickorna. Xzibitie har fått för sig att raka av mina ögonbryn så jag skulle inte bli helt förvånad om jag vaknar utan ögonbryn imorgon. Lulz. Och det här med att inte köpa killzone går sådär. Skiter i mitt förbud och köper det imorgon så jag har något att sysselsätta mig med i helgen. Och i veckan. Och hela mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0