x

Ja, man kan nog säga att jag slutat blogga. Eller, jag har inte slutat men jag kanske bloggar på annan sida osv. He he he.. men nej, det gör jag inte. Jag har bara inte orkat skriva in min sjukt avancerade mailadress för att logga in typ. Ja, så slö är jag. Även fast min farmor har bidragit med ett nytt tangentbord.. Inte ens det gjorde mig laddad på att klaga. Det som hänt sen sist är att mamma nu har fattat hur jag fungerar. Hon har börjar sätta lappar med "idag SKA du.." på KYLSKÅPET!!(!) Hon vet att jag oftast äter.. typ hela tiden, så hon bytte små söta lappar på bordet, till fula post-its på kylskåpet. Nu kan jag inte ignorera.. Fuck   

Ikväll kommer turken hem till mig. Jag känner lite glädje
Anyway så ska jag fortsätta dumma mig mot xzibitie och gamebattla mig vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0