tradera, ily

Vilken bra dag. Helt sjukt att en måndag kan vara så rolig. Började med en söt lärare som bjöd på godaste kakorna, sen skrev jag prov som kändes okej. Sen har jag och sandra vandrat på stan, köpt en ring och fikat på stentrappan. Buss hem, får tacos som mat. Träffa emelie ikväll. Jobba imorgon. Wohohoho.

Mindre bra att jag sitter på tradera 24/7. Förlorade budningen på chip n dale igår. Meeen, kommer säkert fler chanser. Jävligt sugen på solomons idag dock. Och en brudklänning för bara 6000. Finaste jag sett. Ja.. det blir nog både bröllop och barn snart. Någon som är på en kompisgraviditet? Vet att jossan och sandra är ganska på anyway

Eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0