the mirror's truth osv

Jag är blond. Jag är så in-i-helvetes blond. Pappa gillar det inte, det såg jag tydligt igår. Men imorse sa han att det var ganska fint och när han kom hem från jobbet berättade han hur fint jag satt upp håret. Han är så sweet när han försöker he he he. Nää.. Klippningen blev nice och nu är håret så lent att jag blir lite sur (går inte att sätta upp ordentligt), så jag förstörde den lenheten med att locka helvete. Ser sjukt ut, typ som att jag ska på bal. Men det blir fint om jag sover på det och sen sätter upp det i klämman jag fick av björko. Och även jag tycker att det är lite för ljust, men det växer snart ut och ser normalt ut =) gd gd gd

Imorgon har jag en redovisning om tjernobyl och tusen ord jag inte kan uttala
ILUVIT


Kommentarer
Postat av: hahaha

hahahaha!

2009-02-04 @ 21:16:19
URL: http://giacomito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0