sweetgirl är arg as fuck

Var så äckligt trött imorse, finns flera orsaker. Men drömde en helt sjuk dröm. Prins Carl Philip hade inte pengar till att köpa killzone 2 på utsatt datum, så företaget sköt upp releasen tills människan skulle få lön. LÖN? Prinsen och lön? Haha. Jag hatade honom när jag vaknade. Hatar honom fortfarande lite. Hatar också att jag gick ut 08.40 (och bussen går 08.40). Jag hann med. Även fast det var subbkärringen som körde. Fast hon väntade på mig (bara för att jag såg så söt ut osv..) Stressade mig lite genom att stänga dörren och köra en meter.. Men hon stannade, även fast jag gick helt sakta och väntade på att trafiken skulle avta lite. LYCKLIGT

Nu är jag mest arg på lärarna behandlar oss som skit. Jävligt psykigt.. hungrig är jag också
Gd fkn day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0