blåabär överallt

Jahaja. Nu är jag hemma. Ska skriva rent redovisningen och sen försöka nöta i den i huvudet. Känns som att det kommer gå skit, med tankte på att jag har ett nytt demo att testa. =) Anyway så fick jag blåbärspaj av mamiz när jag kom hem.. härligt. Verkligen helt awesome! Fick tanken om att kladda lite på tangentbordet så att jag kan få ett nytt. Och nej, ingen big deal att kladda blåbär, detta tangentbord har varit med om mycket. Näsblod, oboy, juice, smulor, glass.. You name it. Skulle inte förvåna mig om det finns spermarester också (sen den tid min bror va ung och äcklig) HEHEHE. Naaae, måste sluta överdriva

(men jag vill verkligen ha ett nytt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0