hej älsklingar och h8rs

Igår vaknade jag 09.00
Började jobba 09.30

Försova sig är inte coolt. Sitta nio timmar med fult hår, inget smink och pms är inte coolt. Fast jag älskar kunder, vissa är så jävla charmiga (och vissa är ganska mycket mindre charmiga). Men det var igår. Igår var jag olycklig tills jag fick min dos av BondeRoger. Då blev jag lycklig igen! Lycklig av att se hur tappad en människa både kan se ut och vara. Och så spelades det kent. Fint

Idag har jag lekt med adam och han fick välja hyrfilm och den var mindre bra. Lol. Ikväll ska jag förgylla min systers dag och spela mw. Som jag äntligen fått tactical fucking nuke på. Jag grät nästan av lycka och min mamma lät uppriktigt stolt. Första gången hon låter stolt när jag pratar om spel. Nu behövs det bara nio nukes till för att få det coolaste emblemet i världen. SEN kan jag ta tag i mitt liv


Kommentarer
Postat av: adam

sch. jack black är king!

2009-12-11 @ 14:03:04
Postat av: Rosén

duktig matilda. jag kan göra ett emblem åt dig istället... / omtänksam vän

2009-12-11 @ 23:49:31
URL: http://mebabe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0