REUNI0N ~

Jag lider av separationsångest. Typ alla barnen fick gå till skolan, utom Matilda, Tilde och Xzi. Dom gick till coffee house och fikade istället (utan jossan eftersom hon jobbade. *Gråta) Innan satt jag på körskolan. Hatar det, kommer alltid hata det. Som om inte det vore nog så fick jag sitta bredvid en vannala-bo på bussen hem. Människan måste ha slaktat ett djur precis innan, för händerna var totalt jävla blodiga. Och hon luktade så mycket parfym att det stack i ögonen. Kom gärna och sätt dig bredvid mig. Please! Jag ber dig! Här finns en plats ledig, kom kom KOM!

Om jag hade varit trevlig kanske hon hade plockat fram en bit styckat kött under allt tyg
.. Men tyvärr är jag inte så jävla trevlig när det bränner i ögonen.
Unlucky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0