Fuckzen har övertag

Fuckz_ 1: Sista anmälningsdagen till balen imorgon. Gå eller inte? Beslutsångestx100
Fuckz_ 2: Jag är panic inför måndagens körlektion. Redan nu. Psycho
Fuckz_ 3: Vi skulle ju ha utomhusfest på lördag, right. Kommer bli -20 grader
Fuckz_ 4: Jag kan inte förmå mig själv att plugga. Spärrad! Error! Unable!

Lovez_ 1: Promenerade och en kille sprang om mig och föll

Han föll för mig. För mig och mina fina "sportkläder". Alltså ett par sjukt slitna adidasbyxor sen min systers ungdom, med guldskor på fötterna och en gigantiskt children of bodom-tröja över. Han föll nog inte för att jag var snygg, utan mer WTF kvinna, vad haru för jävla stil?

Fin!


Kommentarer
Postat av: rosén

bli frisk!

2009-04-15 @ 21:06:06
URL: http://www.mebabe.devote.se/
Postat av: Lorenz

usch, vår hemska bal i nian gav mig men för livet och jag funderade inte ens över att gå på vår julbal. Usch värsta kvällen i mitt liv tror jag.

2009-04-20 @ 19:04:00
URL: http://lorenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0