åkej

Jag gillar inte söndagar. Jag gillar inte trafikteori - engelska - näthandel - religion. Hatar religion. Jag saknar andreas till döden. Ganska omöjligt egentligen.. Unhappi girl. Måste fara till forssjö och bo lite.

Kom precis från emelie och emil. Kollade på hundtricket och åt makaroner. Lite mysigt kvällstid tillsammans sådär, behövs alltid. Känner mig lite.. av.  Vet inte. Kan vara att det är mörkt. Kan vara att jag lyssnar på weeping willows.
Kan vara att jag är trött. Kan vara att jag inte är trött. Kan vara att det är söndag. För det är söndag

Kommentarer
Postat av: Giakå

turn that frown, upside down

2009-04-27 @ 01:03:44
Postat av: J

vi gillar forssjö!

2009-04-27 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0