re-fkn-build me.

Vilket namn stå det på ditt födelsebevis: Matilda Sofia
Husdjur: En död kanin i skogen. Dog av lunginflamation ILY
Hårfärg: Blond + utväxt = sxc
Födelseort: K-town
Bostadsort: V-town
Nuvarande bostad: Villa.
Har du varit kär: Jahahadu
Har du varit i några andra värlsdelar: Ohnej.
Har du varit med om en bilkrasch: Min bror tar hand om det all by himself
2 eller 4 dörrar (på bilen): 2 på den ena / 4 på den andra
Lyckotal: 17 eller 7
Favoritfilm: american history x. är lite svag för GSE också
Bästa semestern: LONDON
Favoritmat: nachotallrik @ coffeehouse atm
Bästa veckodagen: Fredag - fest - fylla
Senaste låt du har lyssnat på: Seek & Destroy by Metallica
Favorit TV-program: UNGA MÖDRAR
Tycker inte om: Feminister som skriker om att Herr Gåman ska ha kjol. Wtf liksom
Sport att titta på: Hockey
Senaste sjukhusvistelse: Med pappaälskling på återbesök
Favoritdricka: Oboy
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita med mönster
Hur många gånger kuggade du på körkortet: NanananaNOLL
Var är du om 10 år: England. No-fkn-doubt
Vem fick du senast e-mail från: Gamebattles.com. Får mail 24/7
Är du dömd för något brott: I wish!
Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Game? Hahaaaa. nä
Vad gör du när du är uttråkad: Är det inte ganska tydligt
Fras/ord du använder (för) ofta: Guuud va olyckligt
Vad retar du dig på: Folk som byter personlighet för varje ny människa.. typ
Det bästa du vet: Att leda en match med schysst ratio eller en trevlig trailer. Eller sex. Eller allt det samtidigt :3
Läggdags: Efter 00
Vem tror du kommer att svara snabbast på det här: Av mina personligheter? Eller... av vem?
Vad är klockan: 23.24
Syskon: Två halva. Blir en hel. Nää. I luv 'em
Om du skulle skänka bort S: W-h-a-t? Skänka sofie? till carl itc
Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Förstärkningsbuss med morfin. Obetalbart
Är du internetberoende: OM? Inget onlinespel utan nät
Gillar du snö: *SKRIKA
Favoritglaglass: Piggelin. 
Favoritgrupp/artist: Iron maiden och funeral for a friend
Vilken är din bästa egenskap: Jag är insatt i det oinsatta
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Ta studenten och komma in på flygutbildningen PLZ
Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr: Haha.. jag vill säga ja. men nej
Vad gör du: Konverserar med UKSF
Mest intressanta stad du varit i: London
Vilken/vilka sporter gillar du mest: Sport? Jag? :3 Ha. ha. ha
Roligaste konserten: MAIDEN =D 
Bästa känslan: Maiden!
Samlar du på något: Hårspännen. ÖVERALLT
Isåfall vad: Dubbel?
Är du feminist: Jag hatar män. Bara kuken är användbar osv
Favoritskiva: vapen och ammunition är kanon
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Seg?
Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: Sladdhelvetet som vägrar funka
Favoritlåt: Maiden - wrathchild atm.
Har du en mobiltelefon: Sony ericsson w960 typ..
Vad är det vackraste som finns: vafan.. Mitt framtida barn joel kommer se awesome ut
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: London :3
Är du homo- eller bisexuell: Ohja. allt sexuellt. Transsexuell. Osexuell osv osv
Vad är klockan nu när du är klar: Sent

Söv mig. Jag är in need

Kommentarer
Postat av: tobbe

hi hi det säger du

2009-04-02 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0