tREX part II

Sol och bilfärd. Elgiganten och trevligaste försäljarkillen! Är nu ägare till en ny nätverkskabel.. duktigt. Nu ska jag bara fixa ihop allting och få skiten att funka. Och om det inte funkar ska jag ringa elgiganten och få hjälp - det tackar vi för. Drog en repa på stan och köpte glass som vi sen avnjöt på emils balkong. Sol + glass + musik. Jag vill ha sommar NU. Sen hände det omöjliga typ.. Emil var trevlig mot mig :3 Fick låna hans headset eftersom jag glömt mitt hemma (och jag kan inte åka buss utan musik. tacka fan för att jag fick låna eftersom det klev på ett phett pack oduktiga araber som typ spelade sin jävla cpmusik UTAN hörlurar. Skottpengar!) Calm. Jag fryser om fötterna. Har gått i jävla remsandaler hela dagen. Lite för kallt. LITE

OCH!
Skatteåterbäringen. Jag älskar dig. Mer än vad ord kan beskriva. Skatteåterbäringen, du och dina 8000 spänn som kommer att infinna sig på mitt konto :3333 Safe!


Kommentarer
Postat av: tobbe

kommer och biter dig i tårna

2009-04-13 @ 18:41:54
Postat av: ADAM

haha, vafan äre med killen?

2009-04-18 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0