tREX

Jag vaknar. Jag är ensam = frukost i underkläder. Sen ringde någon idiot på dörren. Vägrade öppna eftersom min klädel må vara opassande. Men att stå och ringa på oavbrutet i flera minuter?  Så jag öppnade i tron om att det va sandra som va sugen på att hälsa på lite. Fel. FEL! Det var Jehovas vittnen :3 Fint att stå i bara underkläder. Där stog dom och ville snacka möten med gud. Och jag stog i underkläder. Det var fint. Fin stund i mitt liv

Och hur ska jag kunna göra skolarbete när alla skolservrar ligger nere!? (!)
xoxoxoxo serious fangirl


Kommentarer
Postat av: Adam

Söt älskling!

2009-04-07 @ 12:54:15
Postat av: stalkerboi

undra ifall jehovas tänkte ondskefulla synder när dom såg dig? :3

2009-04-07 @ 15:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0