Overkill

Norrköping och tröstshopping. Köpte bara skit, eftersom jag har pengar till det. Hittade massa fina kläder, men orkade inte stå i kö. Så, drog in på game (min framtida atbetsplats, mygod) och köpte Rainbow six istället. Jaha, jag är nu officiellt cp eftersom jag köper spel framför kläder. Alltså ska jag sätta mig och nöta lite nu, fast.. börjar nog med några vändor cod. Skola imorgon känns lockande (cp, IGEN) för sandra är tillbaka från praktikskiten. Hoppas matteläraren bahagar komma imorgon, för jag har halkat av planeringen en aning (med typ två veckor). Giv mig stryka.

Fast nu taggar jag inför ett högt streak, tack
och grattis på födelsedagen hooligan <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0