hardcore search and destroy

Man kan nog uppfatta mig som lite seg. En slacker utan dess like. En människa som inte orkar ett skit. Varit hemma sen tolv. Har tusen saker att göra, istället har jag spelat (medgörligt), ätit (livsviktigt), läst mina dagliga bloggar (väldigt underhållande) OCH ägnat två timmar av mitt liv att titta på flygolyckor på youtube. Ja, det är så förbannat spännande och jag älskar att se skiten explodera. Jag är sjukligt förtjust att se det. Sen att jag blir livrädd och aldrig mer kommer våga sitta i ett plan (och flyga är ju en passion kan man säga, pilot skulle jag bli!) är ju en annan sak. Skit också. Klockan är mycket och jag har inte gjort något. Ta tag i mig själv nu kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0