samtalar med enis

Isprinsen har macth på lördag. Funderade ett tag på att gå dit och han ville att jag skulle "låna med" hans lillasyster. En liten charmig sexåring. Haha. Jag har jobbat på dagis och var ständigt rädd för magsjuka i tre veckor. Så.. kanske inte det bästa att lämna ungen med mig.

dirty version säger:

om man ger henne en glass är hon tyst va?


Engärde! säger:

finns ingen glass i ishallen de är kallt nog


dirty version säger:

jag kan köpa en på stan


Engärde! säger:

haha


dirty version säger:

ta med i fryspåse


dirty version säger:

och om ungen är elak


dirty version säger:

drar jag fryspåsen över huvudet på henne : D


Engärde! säger:

HAHAHA du är så duum! du får inte låna min syster!


Kommentarer
Postat av: ISprinsen

haha du är ond!;)

2008-09-22 @ 15:59:37
Postat av: sofie

haha, klockrent.

2008-10-02 @ 22:22:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sofieolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0