PS3 blir min död

Nu ska jag nog sätta mig och slå sönder pskontrollen så jag inte kan spela mer. För det går varken bra eller är kul, så vad är meningen med att plåga sig själv till tårar? Eller, ett litet överdriv där. Jag gråter faktiskt inte, jag skriker mest. Och det uppskattas inte här hemma. Flyttar jag till lägenhet någon gång får jag nog se till att ha riktigt isolerade väggar, eller döva små kärringar till grannar. Hehu. Och lite lycka idag när juhan sa att han skall införskaffa ps3. Nu kan jag äga honom på fler sätt än vanligt. Hihi (Nu sa jag emot mig själv gällande spelandet? Men heh, alltid roligare att spela med folk man känner.)

Nu blir det scrubs. Hejd0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0